КОНТРОЛЬНІ – ДІТЯМ, ОСВІТНІ ПРОСТОРИ – ВЧИТЕЛЯМ
Другий день Всеукраїнського конкурсу-захисту видався насичений подіями як для учнів, так і для їхніх наставників

prev next

Головне випробування для дітей сьогодні – контрольна робота з базової дисципліни. А вже після неї можна трохи розслабитися: танцювали, співали, грали на фортепіано. Найсерйозніші – вдосконалювалися на майстер-класах. Асоціація випускників МАН організувала для всіх охочих курс корисних лекцій про секрети успіху від «МАНівців зі стажем»: як говорити так, щоб перемогти; як захистити авторське право; як визначити, чи не маніпулює хтось тобою; як впливати на партнерів; практичні кейси успішного захисту науково-дослідницьких робіт.

Наприклад, «щоб отримати чиюсь довіру, слід знайти спільне між вами», а «щоб побороти хвилювання перед виступом, уявіть його найгіршим з усіх можливих» – такими психологічними порадами поділився тренер soft-skill’s, випускник МАН Ілля Бачурін.

Педагоги ж цього дня, аби не хвилюватися за дітей, змінили статус з учителя на учня. Національний центр «Мала академія наук України» запропонував освітянам розширити власні знання одним з восьми Просторів.

Однак спочатку серйозна розмова про головне – науку – з Оксеном Лісовим, у якій директор НЦ «МАНУ» розповів про плани:

– Ми намагаємося вивести Всеукраїнський конкурс-захист на рівень світових стандартів. Будемо добиватися, щоб в областях була достатня матеріальна база. Нам потрібно змінити підхід і орієнтуватися на глобальне наукове середовище. Дякуємо вам за тих дітей, яких ви присилаєте до нас не тільки на фінал, а й на інші заходи. Дякуємо всім, хто використовує напрацювання, які має Національний центр.

Отже, хто ці діти з покоління Z? Що таке GENERATION Z? Міфи про нову генерацію «зетів» освітяни розвіювали у Просторі психологічного супроводу та соціалізації учнів МАН.

Як навчання змінює мозок, про його будову і вікові особливості, про генетику проти виховання, нейрофізіологічні механізми, що допомагають або заважають вчитися, – дізнавалися педагоги у Просторі нейроосвіти.

Механіка, акустика, електрика підкорились освітянам завдяки практичним порадам у Просторі STEM-освіти. Відтепер вони знають усі ресурси STEM-лабораторії «МАНЛаб», а тому вже планують приїхати сюди з дітьми.

Чи можна за одне заняття опанувати німецьку? Виявляється, можна, принаймні на рівні розуміння – переконалися ті з освітян, хто обрав Простір освітніх інновацій. А ще дізналися про досвід впровадження методики CLIL (предметно-мовного інтегрованого навчання) від викладачів Дитячої академії «Футурум» НЦ «МАНУ».

Простір міжнародних освітніх проектів привідкрив педагогам перспективні напрями міжнародної діяльності. Йшлося про психологічну готовність МАНівця до міжнародних випробувань, критерії відбору дослідницької роботи й адаптацію проектів до конкретних вимог міжнародних конкурсів.

У Просторі педагогічного інструментарію ділилися досвідом вчителі- практики різних закладів освіти з метою створення сучасного інформаційно-освітнього простору в системі МАН України.

А онтологічні засоби забезпечення навчально-дослідницької діяльності учнів на основі когнітивних сервісів IT-ТОДОС розбирали у Просторі IT-технологій.

Цікаво провели час освітяни й у Просторі геоінформаційних технологій, застосовуючи дані дистанційного зондування Землі. Відколи МАН отримала статус Академії Copernicus – її можливості значно розширились і педагогам варто було про це дізнатися.

– Ми визначали, де у Херсонській області сталася пожежа, як вона набирала розмаху, від початку до кінця. Нам розповіли, на якому сайті можна спостерігати за різними явищами і як це можна використати у роботі з дітьми, – зауважила Наталія Гладун із Хмельниччини.

А в учнів завтра найвідповідальніший і одночасно підсумковий день – захист наукових робіт та оголошення результатів. Проте, незалежно від них, поза конкурсом залишаться друзі і досвід!

04.05.19
Повернутись до розділу
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН