НАУКОВИЙ  МАЙДАНЧИК
Опановувати хімію у MANLAB.CAMP приїжджали учні 7–8-х класів

prev next

З 31 жовтня по 4 листопада разом із вчителем хімії Голосіївського ліцею № 241 міста Києва Оксаною Кипоренко 16 учасників осінньої сесії Всеукраїнської наукової хімічної школи МАН пізнавали глибше профільну природничу науку.

Учнів ознайомили із сучасними уявленнями про будову атома, поняттям радіоактивності та ядерними реакціями. На практичних заняттях школярі мали приготувати розчин з певною масовою часткою й освоювали способи визначення концентрацій у розчині титрометричним методом.

Восьмикласниці з Чернігова Альоні Стасюк подобається займатися хімічними дослідженнями. Особливо дівчину захопила екскурсія до Національного університету харчових технологій, запланована у рамках школи. У київському виші учнів ознайомили не тільки з обладнанням для проведення експериментів, а й показали кілька дослідів та залучили до їхнього проведення.

– Мені у школі подобається, бо нові знання можна закріпити на практиці. Деякі завдання ми робили в експериментальній формі, і це було захопливо, – зазначила Альона.

А учень 8 класу з Херсонщини Микола Бугай мріє бути агрономом і допомагати в агробізнесі своєму батькові – відомому в районі фермеру, якому дуже потрібні фахівці, що докладно розбираються у різних процесах сільського господарства.

– Мені подобаються роз’яснюваннями лекторів, чому і як виникло те чи інше правило. Цікавими були лабораторні роботи й експерименти, завдяки чому вдалося під час роботи з розчином зробити навіть об’ємну ялинку, – з гордістю зізнався юний дослідник.

Спікер школи Оксана Кипоренко небезпідставно вважає: для заохочення учнів і розвитку хімічної науки робота на сучасному обладнанні – запорука успіху досліджень у галузі. Також учні мають добре знати математику і володіти математичним складом мислення, щоб робити розрахунки і дослідження з хімії.

– Хімічна школа МАН дуже доцільна, оскільки учні можуть по 7–8 годин займатися однією дисципліною, робити досліди на сучасному обладнанні, зустрічатися з фахівцями в цій галузі та легше сприймати складний матеріал, – закцентувала пані Оксана. – До цієї школи діти потрапляють вмотивовані, а це дуже важливо. Ті учні, хто хотів щось узнати і взяти з навчання, це і зробили.

Результатом очних сесій наукових профільних шкіл є те, що школярі оволодівають методикою виконання експерименту і закріплюють теоретичні знання, а отже, розвивають аналітичне й дослідницьке мислення, теоретично та методологічно готуються до проведення власних наукових досліджень.

Сергій Кутняков
10.11.17
Повернутись до розділу
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН