ПЕДАГОГ НОВОГО ПОКОЛІННЯ
Визначено напрями оновлення системи розвитку професійних компетенцій педагогів МАН

prev next

14 березня у НЦ «Мала академія наук України» відбулася стратегічна сесія, на якій визначалися нові напрями оновлення системи розвитку компетенцій педагогічних кадрів МАН. До участі у заході було запрошено керівників територіальних відділень академій, їхніх заступників із методичної роботи, методистів та керівників секцій.

Ведуча сесії, тренер з інноваційних освітніх технологій Лабораторії освітніх технологій і діагностики НЦ «МАНУ» Ірина Кириченко вважає, що система підвищення кваліфікації, яка існує у формальній освіті, дещо застаріла і не ефективна. Викладачі МАН мають постійно навчатися і розвиватися, щоб відповідати запитам сучасної молоді. Зустріч довела, що вони готові до змін.

За словами організаторів сесії, у МАНівських педагогів є потреба отримати спеціалізоване навчання, яке стосується позашкілля та наукової освіти. Учасники заходу назвали найбільш актуальні для них теми: нормативно-правове забезпечення позашкільної наукової освіти, новітні освітні технології, тайм-менеджмент, мотивація педагога та запобігання професійному вигоранню, мотивування учнів до науково-дослідницької діяльності, комунікація між усіма учасниками навчально-виховного процесу, управлінська діяльність у МАН, методичний і психологічний супроводи наукової розвідки, створення позитивного іміджу академії.

Педагоги з’ясували наявні проблеми і які з них можна розв’язати шляхом навчання і розвитку, створили проект моделі компетенції керівника, методиста і педагога МАН, намітили основні напрями навчання й обговорили системи мотиваційних заходів.

Важливо було почути думки, озвучені колегами з інших територіальних відділень. Нині основною проблемою є низькі престижність наукової освіти та невмотивованість педагогів і учнів до науково-дослідницької роботи. Ми окреслили можливі способи її розв’язання, а також намітили шляхи вирішення інших питань, – поділилася враженнями директорка Роменської академії наук Оксана Андрущенко.

Результатом роботи сесії стало створення чотирьох проектних груп, які працюватимуть на місцях під модерацією фахівців НЦ «МАНУ», щоб спільними зусиллями розробити модель компетенцій, систему оцінювання, програму навчання і мотиваційних заходів.

Це була перша зустріч, присвячена плануванню стратегічних напрямів роботи та запуску процесу оновлення професійних компетенцій педагогів МАН. За відгуками учасників, сесія пройшла ефективно та викликала бажання продовжувати співпрацю для отримання очікуваних результатів.

Людмила Копко
16.03.17
Повернутись до розділу
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН