ПЕДАГОГИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МАН ДІЗНАЛИСЯ, ЯК ПІДГОТУВАТИ ВИХОВАНЦІВ ДО ЗАХИСТУ НАУКОВОЇ РОБОТИ

prev next

Лабораторія освітніх технологій і діагностики НЦ «МАНУ» продовжує проект «Виїзні тренінги», мета якого – підвищувати компетентності педагогічних працівників МАН.

18–19 березня тренер з інноваційних освітніх технологій Ірина Кириченко побувала в Олександрії, де працює найпотужніше в Кіровоградській області територіальне відділення МАН. Керівництво академії темою тренінгу обрало «Формування психологічної та комунікативної готовності учнів МАН до захисту науково-дослідницької роботи». Її актуальність цілком зрозуміла: семеро вихованців Олександрійської МАН готуються до участі в третьому етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, який розпочнеться 24 березня.

Однак, звісно, мета тренінгу – не тільки навчити педагогів, як підготувати учнів безпосередньо до захисту роботи. Йдеться про розвиток дуже важливих компетенцій учасників конкурсу: усно виступати перед аудиторією, співпрацювати з нею, цікаво презентувати свої досягнення, вести наукові дискусії тощо.

Тренінг розпочався з виявлення проблем, з якими стикаються учні під час захисту своїх робіт. Учасники тренінгу склали карту проблем, визначили вісім компетенцій, необхідних учням для успішного захисту, а також засвоїли один із способів їх оцінювання. Після цього педагоги перейшли до вивчення методів формування в учнів стресостійкості та впевненості в собі. Ознайомилися з теоретичними основами цих понять, а також із деякими прийомами запобігання і подолання стресу, коригуванням самооцінки, налаштуванням на успіх.

Другого дня учасники тренінгу вдосконалювали уміння вести ділові комунікації та розвивали презентаційні навички. Педагоги попрацювали з трьома каналами комунікації: невербальним, паравербальним та вербальним; удосконалили вміння виступати, активно слухати, відповідати на запитання, долати хвилювання перед виступом.

Закінчився тренінг вправами на розвиток лідерських рис та навичок командної роботи. Педагоги з’ясували сутність феномена лідерства, дізналися про складові особистісного бренда лідера. Під час ділових та рольових ігор вони розвинули навички самопрезентації та мотивування. Командні вправи на вміння домовлятись і переконувати завершили тренінг.

Педагоги Олександрійської МАН запевнили: тепер вони повністю озброєні методологією роботи з вихованцями, оскільки не тільки отримали базові знання з теми, а й практично відпрацювали всі вправи та ігри.

Ірина Кириченко, тренер з інноваційних освітніх технологій НЦ «МАНУ»
20.03.17
Повернутись до розділу
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН