СУЧАСНА  КОНЦЕПЦІЯ  ПОЗАШКІЛЬНОЇ  ОСВІТИ
Проблеми позашкілля обговорювали учасники міжнародного семінару, серед них – науковці НЦ «МАНУ»

prev next

15 липня Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова гостинно запросив усіх однодумців – учених, громадськість, представників органів законодавчої і виконавчої влади, ЗМІ – на міжнародний семінар «Сучасна концепція позашкільної освіти». Мета заходу – презентувати сучасну концепцію позашкільної освіти, обговорити актуальні питання розвитку позашкілля в Україні та світі.

Організаторами виступили Комітет Верховної Ради України з питань освіти і науки, МОН України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Міжнародна асоціація позашкільної освіти. А серед співорганізаторів – Національний центр «Мала академія наук України», Інститут модернізації змісту освіти МОН України, Краківський університет педагогіки дошкільної і шкільної освіти, Український державний центр позашкільної освіти, Державна служба якості освіти.

Цікаві доповіді науковців, концептуальні стратегії розвитку освіти урядовців, моніторинг розвитку системи представниками профільного директорату МОН України, найкращий вітчизняний і компаративний досвід від практиків і науковців, аналітичні огляди – все це дало змогу пройнятися проблемами й окреслити завдання і напрями подальшого відродження позашкілля.

Зокрема, на семінарі піднімали питання нормативно-правового забезпечення і фінансування позашкільної освіти. Наголошували на тому, що це певна царина свободи учня, яка на сьогодні доповнює освітній процес і має вплив на професійне самовизначення учня. Доповідачі зауважували те, що нині продовжує активно формуватися ринок освітніх послуг і процеси конкурентного середовища не можна не враховувати в позашкільній роботі. Директори закладів позашкільної освіти говорили про актуальні проблеми і ті важелі, що дають змогу гуртувати педагогічні колективи задля вирішення поставлених завдань.

Модератор заходу, президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти Олена Биковська представила основні засади концепції розвитку позашкільної освіти. А науковці МАН презентували компаративні підходи МАН, реалізовані в системі роботи. Серед МАНівських здобутків – найкращий світовий педагогічний досвід щодо створення інтерактивних музеїв нового покоління і результати українсько-польської співпраці щодо можливостей долучення до Олімпіади креативності (DI), її проведення в Україні та створення дитячої академії «Футурум».

До речі, наступний випуск збірника наукових праць Малої академії наук України (№ 14) планується присвятити проблемам розвитку позашкілля і освіти наукового спрямування. Тож запрошуємо всіх охочих долучитися!

Ірина Савченко, учений секретар НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук
16.07.19
Повернутись до розділу
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН