Партнери

Всеукраїнський конкурс-рейтинг з роботи з обдарованими дітьми «Школа – джерело талантів»

Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» за підтримки Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України проводять Всеукраїнський конкурс-рейтинг для закладів загальної середньої та позашкільної освіти усіх типів і форм власності з метою вивчення стану роботи з обдарованими дітьми та талановитою молоддю України.

До участі у Конкурсі запрошуються педагогічні колективи шкіл, ліцеїв, гімназій, позашкільних та інших закладів освіти, в яких проводиться систематична робота з обдарованими дітьми та молоддю.

Головна мета конкурсу – створення всеукраїнської мережі закладів освіти з роботи з обдарованими дітьми та молоддю, підвищення ролі і статусу творчих педагогічних колективів та закладів освіти.

Завдання конкурсу:

  • створення всеукраїнського Реєстру закладів освіти з роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
  • моніторинг програмно-методичного забезпечення навчальних закладів з роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
  • підвищення престижу закладів освіти, мотивації до використання інноваційних практик у роботі з обдарованими дітьми та молоддю.

Участь у конкурсі безкоштовна.

Детальніше:

Школа - джерело талантів (умови участі)

вул. Січових Стрільців, 52Д, м. Київ, 04053

(‎044) 481-27-09, ‎067 444-39-52 (Онопченко Олена)

konkursiod@gmail.com (листи надсилайте з приміткою «Школа»

03.04.2019

VІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень»

Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України проводить VIІ Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень».

Головна мета конкурсу – створення умов для творчої самореалізації освітян, поширення їх інноваційного досвіду впровадження у практику особистісно орієнтованих, практико-спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM-освіти і спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів у педагогічних колективах і державі загалом.

Основні завдання конкурсу:

  • виявлення досвіду найкращих педагогів, які ефективно використовують інноваційні форми і методи роботи з обдарованими дітьми та молоддю, зокрема з освітнього напряму STEM і спеціалізованої освіти наукового спрямування;
  • популяризація педагогічних здобутків педагогів-новаторів та інших учасників освітнього процесу;
  • створення інформаційного освітнього простору, поповнення банку інноваційних робіт педагогів, спрямованих на розвиток особистості учня;
  • організація методичної підтримки учасників освітнього процесу з питань виявлення, розвитку і підтримки обдарованих дітей та молоді.

До участі у конкурсі запрошуються: керівники закладів освіти, вчителі, класні керівники, психологи; керівники гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти як державної, так і недержавної форм власності; працівники закладів дошкільної освіти та центрів раннього розвитку дитини; студенти закладів вищої освіти, науковці.

Детальніше:

VІІ Всеукраїнський конкурс (умови участі визначено у Положенні про конкурс)

(067) 233-65-63, (050) 907-07-25

konkursiod@i.ua

03.04.2019

Уперше в Україні запускається онлайн-курс з протидії цькуванню у школі

Платформа Prometheus разом з Міністерством освіти і науки України запускають безкоштовний онлайн-курс з протидії цькуванню в закладах освіти. Адже вважають, що найкращий шлях розв’язання проблеми – її запобігання. Тож пропонують всім батькам і вчителям приєднатися до курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти», що стартує з 2 квітня 2019 року.

Курс складається з п’яти модулів, під час яких провідні українські правозахисники, психологи, тренери, керівники міжнародних проектів та ініціатив дадуть відповіді на такі питання:

  • що таке булінг (цькування) і які його прояви;
  • як діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі;
  • як діяти в разі його виявлення;
  • як організувати системну роботу з протидії та запобігання булінгу в закладах освіти.

Згідно з даними, опублікованими UNICEF у 2017 році, 67% дітей в Україні віком від 11 до 17 років стикались із проявами булінгу, а майже чверть школярів ставали його жертвами.

Саме тому курс із протидії та попередження булінгу насамперед орієнтований на освітян і батьків, які є безпосередніми учасниками потенційної конфліктної ситуації між дітьми. У рамках курсу буде розглянуто причини появи цькування, механізми врегулювання та правовий захист дитини в разі настання такого випадку.

Курс підготовлено в рамках створення національної системи протидії та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти МОН України за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» й українського громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. У разі успішного складання модулів кожен учасник отримає сертифікат від Prometheus.

Детальніше:

Prometheus

02.04.2019

Всеукраїнський STEM-фестиваль «ROBOfirst – більше, ніж роботи»

6 та 7 квітня 2019 року у приміщенні МКЦ «Український дім» (м. Київ, вул. Хрещатик, 2) відбудеться щорічний Всеукраїнський STEM-фестиваль «ROBOfirst – більше, ніж роботи». Тема цьогорічного сезону – «Вперед на орбіту!»

У рамках фесту буде проведено два найбільші світові конкурси з науки та робототехніки – фінал Всеукраїнського чемпіонату «FIRST LEGO League» (55 найкращих команд – 500 школярів-винахідників з усіх куточків України, діти 10–16 років) і Всеукраїнський фестиваль «FIRST LEGO League Junior» (74 команди – понад 400 учнів 6–10 років).

Місія обох програм полягає у тому, аби показати учням і вчителям: світ науки і технологій є неймовірно цікавим та захопливим! Міжнародна програма складена так, щоб учні отримували задоволення від занять наукою і технікою. Також метою програм є формування українського інженерно-технічного потенціалу дітей та молоді України, виховання спеціалістів з розвинутими лідерськими якостями, сучасним інженерним мисленням і здатних вирішувати надскладні завдання у високотехнологічних галузях.

«ROBOfirst…» – це 2 дні майстер-класів з робототехніки і програмування, наукові експерименти та науково-популярні лекції, змагання роботів, дитячі космічні проекти, виступи представників STEM-освіти та, звісно ж, величезна кількість розваг для дітей будь-якого віку!

Детальніше:

ROBOfirst

Facebook

+38 (063) 347-56-80 (Демидов Герман)

20.03.2019

Стипендіальна програма!

Ініціативність, працьовитість, відповідальність та хист до створення власних проектів – це провідні риси успішної людини, які закладаються ще у школі. Якщо ви вважаєте, що варті більшого і готові позмагатися за навчання у школі, яка розвиває справжні навички ХХІ століття, ‒ на вас чекає Стипендіальна програма!

ЩО ТАКЕ СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА?

Стипендіальна програма – це грант від «Освіторії», який повністю або частково покриває вартість навчання у Новопечерській школі. ГС «Освіторія» надає можливість талановитим, здібним та працьовитим учням 8‒11 класів здобувати якісну середню освіту і розвивати лідерські навички у Новопечерській школі, яка є однією з найінноваційніших шкіл України та світу.

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ УЧАСТІ?

Бути учнем 8‒11 класів у наступному навчальному році.
Проживати в місті Києві або околицях.
Мати визначні академічні, творчі, спортивні або соціальні здобутки.
Бути активним, ініціативним, відповідальним та працьовитим.
Успішно пройти всі три етапи вступної кампанії.
Бути з матеріально незабезпеченої родини / належати до категорії соціально незахищеної молоді.

Особливістю гранту є можливість також рекомендувати учня, який стане гідним претендентом на участь. Рекомендувати його можуть викладачі, наукові керівники, репетитори та близькі.

КОЛИ ПОДАВАТИСЯ?

Форма для реєстрації та рекомендації учня доступні за посиланням.

Дедлайн подачі: 20 травня.

Детальніше:

+38 (067) 274-57-02 (Мілена Комар ‒ менеджер програми)

kmm@osvitoria.org

Youtube

15.03.2019

Всесвітній тиждень мозку

Під час Всесвітнього тижня мозку (11–17 березня) всі охочі зможуть дізнатися, як побудований і працює наш мозок, чому відбуваються збої в його роботі та як їм запобігти. Організатори Тижня мозку в Україні презентують науково-популярні демонстрації та лекції для школярів і широкої публіки, наукові лекції для фахівців, а також закликають старшокласників до участі в Нейроконкурсі, переможець якого зможе представити нашу країну на міжнародному змаганні.

Зокрема, у програмі:

11 березня, 18:30

Кіноклуб НаУКМА (вул. Набережно-Хрещатицька, 27а, 9 корпус, 1-й поверх, 13 аудиторія) – «Вірусний енцефаліт» («Пробудження»). Лектор – Ірина Білоус.

13 березня, 18:30

Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця НАН (вул. Богомольця, 4) – «Хвороба Альцгеймера» («Все ще Еліс»). Лектор – Ліза Забенько.

15 березня, 18:30

Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця НАН (вул. Богомольця, 4) – «Аутизм» («Темпл Грандін»). Лектор – Євгеній Шеремет.

16 березня, 11:00–18:00
Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця НАН (вул. Богомольця, 4)
11:00 – Відкриття локації. Лекції:
11:30 – «Спорт і мозок: про що сперечаються науковці?» (Олександр Скороход);
12:00 – «Мозкові хвилі» (Андрій Чернінський);
12:30 – «Мозок та релігія» (Дмитро Ісаєв);
13:00 – «Як ми мислимо: аналітичні зони мозку» (Біжан Шаропов);
13:30 – «Емоційний інтелект – наш друг чи ворог?» (Віктор Досенко).
14:00–16:00 – «нервові» Дні науки, під час яких учені розкажуть і наочно продемонструють різні аспекти функціонування нервової системи:
  • Розглянь мозок зсередини. Мікротом і мікроскоп дозволяють побачити таємниці мозку.
  • Ген медузи допомагає лікувати хвороби мозку. Зустріч зі справжньою ГМО мишею.
  • Виміряй власну чутливість! Різні люди більш або менш чутливі до температури й болю. А яка чутливість у тебе?
  • Дивовижний світ мозку. Виставка наукових фотографій.

16:00 – Кінодискусія – «Сон і мозок: що відбувається під час сну?» (Нана Войтенко). Демонстрація та обговорення кінострічки «Початок».

17 березня – відбірний тест для старшокласників на змагання в Нейроконкурсі.

Детальніше:

Ukrainian brain bee;

Facebook.

06.03.2019

«Астроосінь» у Голосієві

25 жовтня 2018 року до 100-річчя Національної академії наук України у Головній астрономічній обсерваторії НАНУ (Київ, вул. Академіка Заболотного, 27) відбудеться ряд заходів:

10.00 - 11.00 – відкрита година у підрозділах обсерваторії
11.00 - 12.00 – екскурсія до музейного комплексу обсерваторії
12.00 - 14.00 – відкриття «Астроосені» у Голосієві
  • Астрономія в Україні: в геопросторі і часі (Я. Яцків)
  • Презентація ювілейних видань
  • З трибуни Генеральної асамблеї МАС 2018 р. (С. Гордієнко)
  • Сонячна активність та її вплив на Землю (Н. Щукіна)
14.00 – «Голосіївські забаганки» (дискусії у вільному форматі, презентації)
22.10.2018

ІV Міжнародна науково-практична конференція «STEM-ОСВІТА: СТАН УПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»

Запрошуємо до участі в ІV Міжнародній науково-практичній конференції «STEM-ОСВІТА: СТАН УПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ», що відбудеться 8-9 листопада 2018 року.

Метою конференції є обговорення умов розвитку STEM-освіти в Україні; пошук ефективних методичних підходів і технологічних рішень упровадження STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи; представлення інноваційних моделей і технологій навчання учнівської молоді щодо побудови успішної кар’єри в майбутньому.

До участі запрошуються науковці, педагогічні працівники усіх рівнів освіти, методисти, фахівці в галузі інформаційних технологій і прикладних дисциплін, фахівці навчальних центрів і бізнес-структур, управлінці та керівники закладів освіти.

Наукова тематика конференції охоплює (але не обмежується ними) такі проблеми:

  • Науково-теоретичні аспекти STEM-освіти
  • Вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми розвитку STEM-освіти;
  • STEM-технології як інноваційний інструмент упровадження дидактичних принципів Нової української школи;
  • Перспективи упровадження STEM-освіти у вищій школі.
  • STEM-освіта: розвиток, досвід, перспективи
  • Науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
  • Індивідуалізація навчання через проектну діяльність;
  • Інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу:
  • хакатони, марафони, он-лайн експерименти, електронні віртуальні лабораторії,
  • наукові музеї, платформи для організації міжнародної проектно-дослідницької діяльності;
  • Інноваційні профорієнтаційні підходи щодо підготовки випускників до побудови успішної кар’єри у галузі STEM-професій;
  • Зміст та напрями організації STEM-освіти в закладах освіти;
  • ІТ- технології як невід’ємна умова якісного впровадження STEM-освіти.
  • Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих
  • Формування професійної компетентності сучасного педагога в умовах розвитку STEM-освіти;
  • Розвиток професійної компетентності фахівців, які впроваджують STEMнапрями у системі формальної, неформальної, інформальної освіти.

Мови конференції: українська, російська, англійська.

Умови участі: до 1 листопада заповнити реєстраційну анкету за посиланням;

Конференція відбудеться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 19, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді.

Початок роботи конференції – 8 листопада о 10.00 год.,

Закінчення – 9 листопада о 16.00 год.

Витрати на відрядження, проживання, харчування за рахунок сторони, що відряджає. Про необхідність резервування готелю прохання повідомити до 20 жовтня.

Детальніше:

stemosvita@gmail.com

098 282 80 30, Василашко Ірина Павлівна.

19.10.2018

Всесвітній конкурс для школярів-старшокласників «Diamond Challenge»

БФ «Інститут громадянської освіти та суспільних програм» (ICEPP) уже втретє організовує в Україні національний відбір Всесвітнього конкурсу для школярів-старшокласників «Diamond Challenge for High School Entrepreneurs», заснованого в Університеті штату Делавер (США). В Україні проект реалізується за підтримки Посольства США в Україні, у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України та Корпусу Миру США.

Мета «Diamond Challenge» – надати можливість молодим талантам розвивати свій підприємницький хист, формувати комплексне розуміння фінансової діяльності та цінності грошових коштів, а також сприяти цілеспрямованій молодіжній підприємницькій діяльності.

Запрошуються команди (2–4 особи) школярів 9–11-х класів закладів загальної середньої освіти або студентів профільних коледжів/технікумів/училищ до 18 років до реєстрації для участі в українському етапі конкурсу. В рамках конкурсу команда може презентувати свій бізнес-проект і має шанс позмагатися за приз в 11 000 доларів США.

Конкурс відбувається у 2 етапи:

  1. Національний відбір в Україні, з фінальними заходами у Києві у лютому 2019 року. Проекти розробляються і подаються учасниками за двома напрямами – «Бізнес-концепція» та «Соціальне підприємство». Команди переможців за обома напрямами отримають фінансову винагороду у розмірі 1000 доларів США і шанс представляти Україну на Світовому фіналі.
  2. Світовий фінал, що буде проходити в Університеті штату Делавер 13–15 квітня 2019 року в рамках Молодіжного підприємницького саміту. Призи: перше місце – 11 000 доларів США, друге місце – 7000 доларів США, третє місце – 3500 доларів США.

Важливі дедлайни конкурсу:

  • 18 жовтня 2018 року – інформаційна онлайн-сесія «Diamond Challenge»;
  • 20 листопада 2018 року – інформаційна онлайн-сесія «Diamond Challenge»;
  • 20 грудня 2018 року – інформаційна онлайн-сесія «Diamond Challenge»;
  • 30 грудня 2018 року – закриття реєстрації команд і подачі письмових проектів англійською мовою;
  • 15 січня 2019 року – оголошення 20 команд-фіналістів;
  • 16 січня – 15 лютого 2019 року – менторські та тренінгові заходи для команд-фіналістів;
  • 27–28 лютого 2019 року – національний відбір у місті Києві. Визначення команд переможців.

Дедлайн реєстрації та подачі проектів: 30 грудня 2018 року за посиланням.

Детальніше:

www.icepp.org.ua

Telegram.

icepp.ngo@gmail.com

+38 (066) 175-09-48 (Наталія Шкурка, керівниця проектів БФ «Інститут громадянської освіти та суспільних програм»)

12.10.2018
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН