Учні - члени

  • thumb_xgn3r11nx6x.jpg

    Рогальський Олександр Францович

    Херсонська МАН

    Перші спроби Олександра займатися науково-дослідницькою діяльністю належать ще до часів його навчання в 7–8 класах школи № 32 м. Херсона. Тоді юнак серйозно захопився точними науками, що дало незабаром позитивні результати. Вже у восьмому класі Олександр став учасником Всеукраїнської олімпіади з хімії, ввійшов у двадцятку кращих учнів на обласних олімпіадах з математики та фізики. Так набувався досвід, загартовувався характер.

    Детальніше

  • thumb_h4guv97u1y7.jpg

    Піщанська Валерія Володимирівна

    Київська МАН

    Перша пошуково-дослідницька робота Валерії була з економіки та містила елементи самостійного дослідження. Саме це стало запорукою успіху. Далі, впродовж трьох років, дівчина працювала над темою «Національна фінансова система та проблема відмивання брудних грошей». Із цією роботою їй вдалося здобути перемогу на ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України у 2007 р.

    Детальніше

  • thumb_zl2006oiz5o.jpg

    Дмитренко Максим Анатолійович

    Максим Дмитренко закінчив Малу академію декілька років тому. Проте назвати його колишнім учнем занадто просто. Максим на сьогодні є вже справжнім колегою працівників навчального закладу. Він співробітничає з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді.

    Детальніше

  • thumb_18h3t5p6411.jpg

    Джулгаков Дмитро Віталійович

    Дмитро Джулгаков – випускник Малої академії наук 2006 року. Але його неординарну особистість яскраво пам’ятають як учні, так і члени журі й організатори Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських наукових робіт. А причина проста: Дмитро чотири роки поспіль ставав переможцем ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України, його рівень знань був найвищим, а дослідницькі роботи – кращими із кращих.

    Детальніше

  • thumb_m11k77r2o75.jpg

    Ганиченко Юрій Валерійович

    Навчання в Малій академії для Юрія Ганиченка стало певним експериментом в його житті. І це пов’язано не лише з тим, що юнаку довелося випробувати себе в ролі молодого науковця. Юрій вперше серед МАНівців вирішив у своєму дослідженні інтегрувати дві абсолютно різні дисципліни – українську літературу і математику: по-своєму, по-новому і по-юнацьки ризиковано! Та красива перемога була переломним етапом для одинадцятикласника.

    Детальніше

  • thumb_v91219la348.jpg

    Боронь Олександр Вікторович

    Пізнавальний інтерес особистості проявляється, насамперед, у вигляді допитливості, активності і цілеспрямованості. Важливо не лише відчути і зрозуміти свої здібності, а й докласти максимум зусиль для виявлення їх у конкретних справах. Боронь Олександр Вікторович (15.11.1979, м. Новоград-Волинський Житомирської обл.) – український шевченкознавець.

    Детальніше

  • thumb_e6duzhdd208.jpg

    Плугіна Євгенія Павлівна

    Написання збірки філософсько-публіцистичних роздумів «Потаємні думки» стало для авторки, учениці 11 класу Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 Євгенії Плугіної, у 2008 році не лише наступним кроком її літературної творчості. Цю книжечку власних міркувань, думок і почуттів цілком можна назвати злетом юної письменниці.

    Детальніше

  • thumb_s05kl3848cl.jpg

    Воронков Дмитро Олександрович

    Дмитро Воронков – юний художник з великим досвідом роботи. Його працелюбності, набутим результатам та перемогам по-доброму може позаздрити навіть молодий фахівець. Народився Дмитро 10 вересня 1990 року у місті Молодогвардійську Луганської області.

    Детальніше

  • thumb_qhajk947n5m.jpg

    Іщенко Анастасія Вікторівна

    Анастасія з дитинства цікавилася історією. Її завжди захоплювало пізнання чогось нового, невідомого. Їй подобались телепередачі та кінофільми про археологію давнього Сходу, вражали стародавні мумії та фараони з їх невмирущими, вічними таємницями та ідеалами. Анастасія постійно відчувала потяг до того невідомого світу, який можна пізнати тільки глибинно вивчаючи стародавню історію.

    Детальніше

  • thumb_q6hfo2slzh9.jpg

    Шуліка Борис Олександрович

    Питання, яку професію обрати у своєму житті, ставить перед собою кожна допитлива дитина. Для Шуліки Бориса відповідь на нього була знайдена ще в сьомому класі, коли виникла особлива цікавість до географії та історії. Участь в олімпіадах і конкурсах різних рівнів та гідні результати ще раз стали для Бориса підтвердженням того, що цей напрямок дослідження йому подобається і що його майбутня професія буде обов’язково пов’язана з природою та історією рідного краю.

    Детальніше

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Донецьке територіальне відділення МАН

Одеське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Херсонське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Кримське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН