Основними цілями школи були:
розвинути вміння відкривати закономірності руху культурних епох;
дати розуміння ролі Сковороди як ключової особистості культурної епохи;
сформувати навички мистецтвознавчого аналізу літературних текстів митця, уміння працювати онлайн і комунікувати, здатність творчо вирішувати навчальні завдання та формулювати власну думку.
Учасники навчання зустрілись із харківською художницею Поліною Кузнєцовою. Розбиралися в темах терапевтичного мистецтва та профорієнтації по-сковородинівськи. Також школярі випробовували різні підходи до інтерпретації художніх творів, влаштовували флешмоби про творчість Григорія Сковороди через різні мистецькі практики: малюнки, музичні нариси та інше. Переглядали документальні фільми та відвідували онлайн-екскурсії. Також виконали фінальне завдання — вели своєрідні блоги Григорія Сковороди в різних соціальних мережах: телеграмі, інстаграмі, на ютубі.
Школа зібрала більш ніж 300 реєстрацій, а завершальні тести склали 59 учасників. Саме вони отримали сертифікати про закінчення навчання.
Last news
23.12.2023
Підсумки Всеукраїнського відкритого інтерактивного конкурсу «МАН-Юніор Ерудит»11.04.2024
Фінал Всеукраїнської олімпіади з історії: як МАН і партнери провели змагання09.04.2024
Які навички розвивати для майбутнього: відбувся онлайн-форум про розвиток soft skills