Основними цілями школи були:
- розвинути вміння відкривати закономірності руху культурних епох;
- дати розуміння ролі Сковороди як ключової особистості культурної епохи;
- сформувати навички мистецтвознавчого аналізу літературних текстів митця, уміння працювати онлайн і комунікувати, здатність творчо вирішувати навчальні завдання та формулювати власну думку.
Учасники навчання зустрілись із харківською художницею Поліною Кузнєцовою. Розбиралися в темах терапевтичного мистецтва та профорієнтації по-сковородинівськи. Також школярі випробовували різні підходи до інтерпретації художніх творів, влаштовували флешмоби про творчість Григорія Сковороди через різні мистецькі практики: малюнки, музичні нариси та інше. Переглядали документальні фільми та відвідували онлайн-екскурсії. Також виконали фінальне завдання — вели своєрідні блоги Григорія Сковороди в різних соціальних мережах: телеграмі, інстаграмі, на ютубі.
Школа зібрала більш ніж 300 реєстрацій, а завершальні тести склали 59 учасників. Саме вони отримали сертифікати про закінчення навчання.
Останні новини МАН
21.04.2024
Відбулася міжнародна наукова конференція «Філософія Канта і виклики сучасності»24.04.2024
Завершився IV етап Всеукраїнської олімпіади з астрономії у Львові24.04.2024
Пройшов IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури