- Суб’єкт підвищення кваліфікаціїНаціональний центр «Мала академія наук України»
- Форматофлайн
- Вид програмиТренінг-практикум
- Тривалість6 годин
- Час20-21 жовтня
- Автор програмиПро команду авторів детальніше — в анонсі.
Це тренінг-практикум, що проходить у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проєкту «Навчатися, щоб навчати».
Тренінг допоможе впровадити проєктну дослідницьку діяльність для поглиблення предметних знань та міждисциплінарних зв’язків у межах освітньої програми. Ознайомлює з методологією сучасної профорієнтаційної освіти, щоб допомогти учням своєчасно самовизначитись із життєвим і кар’єрним шляхами.
Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, зокрема керівників гуртків природничого профілю та вчителів хімії й біології.
20 жовтня 2023 року — у м. Долина Долинського району Івано-Франківської області;
21 жовтня 2023 року — у смт Вигода Калуського району Івано-Франківської області
Програма складається з таких тематичних блоків:
- Сучасні інструменти дослідницької діяльності учнів на прикладі хімії та суміжних дисциплін у шкільній та позашкільній освіті.
- Ресурсоощадні освітні технології природничого напряму за умов обмеженого фінансування закладів освіти.
- Профорієнтаційна підготовка учнів у межах шкільної освіти.
- Основи аналізу харчових продуктів та вступ до харчових технологій сучасної промисловості як первинна фахова підготовка учнів хіміко-біологічних профільних класів та гуртків.
- Екологічний та санітарно-гігієнічний контроль у межах професійно орієнтованої підготовки учнів профільних класів та гуртків з поглибленим вивченням природничих дисциплін.
- Базові принципи створення та застосування біобезпечних та екологічно спрямованих промислових технологій матеріалознавчого спрямування.
Удосконалите свої загальні компетентності:
- знання та розуміння сучасних тенденцій навчання учнів;
- планування та здійснення освітнього процесу через упровадження сучасних світових наукових методів;
- уміння раціонально використовувати наявні засоби, впроваджувати інновації та ресурсоощадні освітні технології в освітній процес;
- уміння застосовувати отримані знання та навички у професійній діяльності.
Покращите свої фахові компетентності:
- володіння методикою впровадження дослідницької діяльності учнів у процес викладання природничих дисциплін;
- уміння виявляти та застосовувати на практиці міждисциплінарні зв’язки при викладанні певних тем із хімії та суміжних дисциплін;
- уміння пояснювати взаємозв’язки між знаннями, уміннями та навичками, здобутими впродовж навчання, і перспективними сучасними професіями, пов’язаними з хімією та суміжними галузями знань;
- розвиток творчих здібностей для організації та проведення шкільних занять, проєктної роботи в рамках педагогічної професійної діяльності.
Так! Кількість годин у сертифікаті — 6.
А ще після закінчення навчання слухачі володітимуть інструментами та методиками впровадження дослідницько-проєктної роботи й підходами до професійно орієнтованого навчання, а також отримають сучасні знання з харчової хімії та харчових технологій, екологічних та санітарно-гігієнічних досліджень, знатимуть принципи створення біобезпечних технологій та матеріалів.
- Олександр Толстов, методист лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», завідувач відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, канд. хімічних наук;
- Ірина Бей, методистка лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», наукова співробітниця відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, канд. хімічних наук.
Реєстрацію завершено.