- Суб’єкт підвищення кваліфікаціїНаціональний центр «Мала академія наук України»
- Форматофлайн
- Вид програмиСпецкурс
- Тривалість6 годин
- Час21 березня
- Автор програмиОлександр Толстов, методист лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», завідувач відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, кандидат хімічних наук; Ірина Бей, методистка лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», наукова співробітниця відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, кандидатка хімічних наук
Це тренінг-практикум, що проходить у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проєкту «Навчатися, щоб навчати» для педагогічних та науково-педагогічних працівників, зокрема керівників гуртків природничого профілю та вчителів хімії й біології.
Прагнемо активно впроваджувати засоби STEM-освіти та проєктної роботи. Тренінг-практикум ознайомить педагогів із методологією сучасної профорієнтаційної освіти. Тож освітяни зможуть допомогти учням пройти етап самовизначення на життєвому й кар’єрному шляхах.
Програма містить такі тематичні блоки:
- Сучасна STEM-освіта на прикладі хімії та суміжних дисциплін.
- Основи проєктної роботи в шкільній та позашкільній освіті.
- Профорієнтаційна підготовка учнів у межах шкільної освіти.
- Основи аналізу харчових продуктів та вступ до харчових технологій сучасної промисловості як первинна фахова підготовка учнів хіміко-біологічних профільних класів та гуртків.
- Екологічний та санітарно-гігієнічний контроль у межах професійно орієнтованої підготовки учнів старшої школи з поглибленим вивченням природничих дисциплін.
- Базові принципи створення та застосування біобезпечних та екологічно спрямованих промислових технологій як основа методичного забезпечення STEM-освіти.
Вдосконалите свої загальні компетентності:
- знання та розуміння сучасних тенденцій навчання учнів;
- планування та здійснення освітнього процесу через впровадження сучасних світових наукових методів;
- уміння застосовувати отримані знання та навички в професійній діяльності.
Покращите свої фахові компетентності:
- ознайомлення з методикою викладання природничих дисциплін на сучасному світовому рівні;
- уміння застосовувати засоби STEM-освіти та міждисциплінарні зв’язки при поясненні певних дисциплін;
- уміння пояснювати взаємозв’язки між знаннями, вміннями та навичками, здобутими впродовж навчання, і перспективними сучасними професіями, пов’язаними з хімією та суміжними галузями знань.
Так! А ще після закінчення навчання слухачі володітимуть методами STEM-освіти, проєктної роботи та підходами до професійно орієнтованого навчання. Також матимуть сучасні знання про харчову хімію та харчові технології, екологічні та санітарно-гігієнічні дослідження, принципи створення біобезпечних технологій та матеріалів.
Місто Борислав (Дрогобицький район Львівської області)
Реєстрацію завершено.