- Коли5 - 20 липня 2025
- Формат:офлайн
- Ціна:участь безплатна
05 (субота), 06 (неділя), 12 (субота), 13 (неділя), 19 (субота), 20 (неділя)
Для педагогічних працівників закладів освіти, зокрема керівників гуртків математичного профілю та вчителів / викладачів математики.
Дізнаєтесь, як використовувати головоломки як ефективний інструмент навчання, що активізує мислення, підвищує інтерес до математики та формує дослідницьку мотивацію учнів. Ознайомитесь із прикладами впровадження головоломок у шкільний курс, отримаєте практичні ідеї для уроків і дізнаєтесь, як завдяки нестандартним задачам розвивати гнучкість мислення, креативність і навички розв’язування проблем.
На вас чекають три інтерактивні лекції:
Ознайомлення з основними ідеями та принципами навчання на основі головоломок та нестандартними задачами. Практичні вправи.
Головоломки науково-освітнього простору «Музей математики «КУБОЇД» від А до Я: математичні ідеї та можливості їх реалізації у шкільних класах
Інтерактивна лекція. Ідеї використання математичних головоломок для організації занять з математики
Також буде практична робота на тему адаптації ідей навчання на основі головоломок та можливості його практичного застосування у навчальному процесі.
Наостанку учасники презентуватимуть розроблені ідеї та матимуть час на рефлексію.
Семінар відбудеться наживо у науково-освітньому просторі «Музей математики “Кубоїд”» за адресою: м. Київ, просп. Академіка Глушкова, 1, павільйон № 3 (літера «В»).
Після закінчення заходу, учасники, які виконали усі обумовлені завдання та презентують власні розроблені ідеї математичного експерименту отримають електронні сертифікати.
Приклад сертифіката
-
Катерина ТЕРЛЕЦЬКА, завідувач лабораторії математичних наук НЦ «МАНУ», доктор фізико-математичних наук.
-
Катерина АНТОШИНА, методист лабораторії математичних наук НЦ «МАНУ», доктор фізико-математичних наук.