Цьогоріч на конференції НЦ “МАНУ” представив перший в Україні та четвертий у Європі Музей математики «Кубоїд», який відкрили у травні 2025 року спільно з партнерами. Учасники заходу могли більше дізнатися про простір, а також долучитися до розвʼязання головоломок чи протестувати інтерактивні експонати.
Окрім експозицій, «Кубоїд» допомагає вчительству розвивати професійні знання та навички. Музей проводить курси та тренінги з інтерактивних методик викладання, створює простір для обміну досвідом, навчає практичних підходів з популяризації математичної освіти.
Окремо про потенціал позашкільної освіти під час панельної дискусії «Позашкілля: стимул розвитку особистостей, громад, країни» розповіла заступниця директора з навчальної роботи МАНУ Наталія Легка.
«У нашому музеї заборонено не чіпати експонати. Це простір, де кожен може взаємодіяти з експонатами, шукати рішення та експериментувати. Ми будемо продовжувати розвивати концепцію наукових просторів по всій території України, аби ще більше дітей мали можливість побачити й відчути науку на дотик», — підкреслила Наталія Легка.
Музей математики «Кубоїд» швидко став одним із найяскравіших освітніх просторів країни, де математика оживає через інтерактивні експонати та ігровий підхід. Водночас Музей Науки МАН, що цьогоріч святкує п’яту річницю діяльності, розширює можливості для занурення у світ науки поза шкільними підручниками. Детальніше про простори — на сайтах Музею математики «Кубоїд» та Музею Науки. Натхненно радимо слідкувати за оновленнями в соцмережах музеїв!
Покликання на соцмережі:
Музей Науки МАН Instagram Facebook
Музей математики “Кубоїд” Instagram Facebook
Фотоматеріал з “Серпневої — 2025” за посиланням
Останні новини МАН
25.08.2025
Мала академія наук на «Серпневій-2025»: як це було22.08.2025
Національний центр «Мала академія наук України» оголошує старт V ювілейного сезону GENIUS Olympiad Ukraine Час афіліюватись!30.07.2025
Національний центр "Мала академія наук України" (НЦ "МАНУ") оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача відділу інформаційно-дидактичного моделювання