Навчальна програма школи розпочалася вступною лекцією історика
мистецтва Іллі Левченка «Де-колонізація чи ре-колонізація? Мистецтво у
російській війні проти України». Також школярі прослухали лекції «Виміри деколонізації: мистецтво, музика, музей» і «Меми як різновид мистецької пам’яті про війну».
На практичних заняттях учасники й учасниці пробували рефлексувати над статтями на тему деколонізації; намагались деколонізувати свої культурні звички, створювали меми в мемолабораторії, готували фотосерії власних музейних колекцій та відвідували онлайн-екскурсії виставок, присвячених деколонізації.
Діти аналізували деколонізаційні практики в мистецтві, вчилися стратегічно мислити й творчо розв’язувати навчальні завдання, формулювати власну думку, а також розвивали вміння працювати онлайн та комунікувати.
Наприкінці школи учасники писали есе, у ньому ділилися власною стратегією деколонізації музею, який добре знали. Усі, хто успішно виконав завдання (а це 21 учасник), отримали сертифікат про закінчення навчання.
Останні новини МАН
21.09.2023
Як пройшов онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії»22.09.2023
Визначено стартап від України, що змагатиметься у США за $1 000 00018.09.2023
Історичний квест, наукпоп-лекція та майстер-класи: як діти знайомилися з проєктами Малої академії наук