Навчальна програма школи розпочалася вступною лекцією історика
мистецтва Іллі Левченка «Де-колонізація чи ре-колонізація? Мистецтво у
російській війні проти України». Також школярі прослухали лекції «Виміри деколонізації: мистецтво, музика, музей» і «Меми як різновид мистецької пам’яті про війну».
На практичних заняттях учасники й учасниці пробували рефлексувати над статтями на тему деколонізації; намагались деколонізувати свої культурні звички, створювали меми в мемолабораторії, готували фотосерії власних музейних колекцій та відвідували онлайн-екскурсії виставок, присвячених деколонізації.
Діти аналізували деколонізаційні практики в мистецтві, вчилися стратегічно мислити й творчо розв’язувати навчальні завдання, формулювати власну думку, а також розвивали вміння працювати онлайн та комунікувати.
Наприкінці школи учасники писали есе, у ньому ділилися власною стратегією деколонізації музею, який добре знали. Усі, хто успішно виконав завдання (а це 21 учасник), отримали сертифікат про закінчення навчання.
Останні новини МАН
08.05.2025
Фінський центр науки «Еврика» передав МАН мандрівну виставку «Науковий цирк “Еврика”»07.05.2025
Всеукраїнський учнівський турнір юних правознавців: як це було02.05.2025
Команда МАН отримала премію за популяризацію науки від Національної академії наук України