За тиждень до її початку команди-учасниці зібралися на онлайн-зустріч, на якій кожна команда представила себе у креативний спосіб протягом однієї хвилини, а також учасники тренувалися у розв’язуванні миттєвого виклику STEM: з певних матеріалів будували якнайвищу вежу, яка мала утримувати мандарин. Незважаючи на онлайн-формат, це був вибух творчості, ентузіазму, цілеспрямованості, гумору та неповторних ідей. Команди самі оцінювали свої розв’язки, ділилися роздумами та вчилися одна в одної.
Сама олімпіада розпочалася 21 лютого з церемонії відкриття. Ведучими церемонії були колишні учасники програми Destination Imagination — Дінара Ісмаїлова та Олексій Бабенко.
Протягом двох тижнів команди розв’язували миттєвий виклик, презентували свої розв’язки командних викликів, спілкувалися з експертами та брали участь у майстер-класах.
З 2020 року олімпіада проходила лише онлайн, а цього сезону вдалося організувати офлайн-формат для двох із шести викликів і провести олімпіаду в змішаній формі. Так після довгої перерви на олімпіаду повернулися інженерний і технічний виклики.
Команди художнього, наукового, суспільного та імпровізаційного викликів раніше надіслали експертам відео своїх презентацій, а потім зустрілися з експертами онлайн та розповіли їм про деталі своїх розв’язків, творчий шлях, труднощі та досягнення під час роботи, а також відповіли на всі додаткові запитання.
Команди інженерного й технічного викликів презентували свої розв’язки офлайн — на сцені, перед експертами та глядачами, а потім також поспілкувалися з експертами.
Дуже дякуємо ліцею № 194 «Перспектива» Оболонського району міста Києва за гостинність і за чудове приміщення з усіма вигодами та укриттям (на щастя, спускатися до нього не довелося).
Інженерний виклик презентували команда «Joker» із Кривого Рогу Дніпропетровської області та команда «AthleteX» із Конотопа Сумської області. Розв’язання технічного виклику представили київські команди «Спалах», «A+ Technics» та «Лідери Нових Знань (ЛНЗ 91)».
Учасники були дуже раді особисто представити результати своєї роботи, наживо поспілкуватися з експертами та глядачами, а також повболівати за інші команди.
Оцінювали роботи учасників експерти — волонтери, які попередньо пройшли спеціальне навчання. Серед них були фізики, інженери, біологи, астрономи, математики, педагоги, музиканти, філософи, історики, географи, філологи, актори, режисери, художники, дизайнери, підприємці, соціальні працівники та фахівці інших галузей. Експерти не просто оцінюють, а відзначають та цінують роботи учасників, бо головне в їхній роботі — подякувати команді за зусилля і надихнути її на подальший розвиток.
Після напруженого та наповненого враженнями дня команди й тренери взяли участь у майстер-класах.
Станіслав Пащенко, фахівець відділу міжнародних освітніх проєктів НЦ «МАНУ», ознайомив учасників з експериментами з мідним купоросом на майстер-класі «Дорогоцінні мінерали під ногами».
Ярослава Судима, фахівчиня відділу розвитку центрів науки, провела захопливе заняття з астрономії.
Олена Тропиніна, фахівчиня відділу розвитку центрів науки, розповіла неймовірні факти про мозок на занятті «Big Brain».
Усі отримали безліч задоволення і море незабутніх вражень!
А ще тренери команд занурилися в мистецтво під час майстер-класу «Кульбаба із секретом» від Наталії Артамонової, учительки малювання в українській організації дозвілля Лейпцига. Це був справжній сеанс арттерапії!
Результати олімпіади оголосили на святковому завершенні 9 березня. Ведучим церемонії був спортивний коментатор і ведучий івентів Ігор Мартиненко.
Останні новини МАН
30.03.2025
IV етап Всеукраїнської олімпіади з хімії: як це було29.03.2025
Фінал Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій: як це було29.03.2025
Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури: як пройшов фінал