На конференцію зібралися понад 2000 учасників. Серед них — науковці, аспіранти й докторанти, педагогічні працівники, методисти, управлінці та керівники навчальних закладів, фахівці навчальних центрів і бізнес-структур.
Протягом конференції спікери ділилися досвідом впровадження STEM-освіти в Україні. Окремою тематикою заходу став напрям «STEM-освіта в контексті реалізації НУШ». Тут обговорювали реалізацію STEM-підходів у Новій українській школі та розвиток наукового мислення як основи формування STEM-компетентностей учнів. Освітяни спільно шукали технологічні рішення, щоб застосувати інновації STEM-навчання для інтелектуального розвитку школярів і реалізації принципів Нової української школи.
Особливу увагу приділили темі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у питаннях STEM-освіти з урахуванням найкращих національних і міжнародних практик. Адже із застосуванням інноваційних підходів у навчанні разом із традиційними технологіями змінюється і роль педагогів. Проте основне завдання освітян — якісно підтримувати і спрямовувати розвиток особистості та спонукати дітей до творчого пошуку.
Детальніше з тематикою виступів та обговорень можна ознайомитись у програмі заходу.
Last news
25.04.2025
МАН провела IV етап Всеукраїнської олімпіади з польської мови та літератури17.04.2025
Як ми провели IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з кримськотатарської мови15.04.2025
Україна ініціювала міжнародний день: 27 листопада стане Днем залучення до науки заради сталого розвитку