«Harmix» — це інтелектуальний сервіс із добору музики, який має вебверсію, застосунок і бот. «Harmix» працює на основі штучного інтелекту: коли користувач/-ка завантажує відео, сервіс аналізує його та добирає вдалі варіанти з музичної бібліотеки. Також є можливість відредагувати вподобання, заточивши сервіс під власні потреби, аби він пропонував треки, які відповідають смакам користувача/-ки.
Нині «Harmix» залучив понад 30 тисяч користувачів. СЕО Назар Поночевний і СТО Дмитро Лопушанський працюють над новою бізнес-платформою, шукають режисерів, блогерів і музичних супервайзерів для бета-тестування.
Як Назар починав свою розробку в Малій академії наук, як долучився до «Ukrainian Future» й розвинув свій стартап до міжнародного рівня — читайте на МАНплатформі.
Last news
19.12.2024
Провели фінал XV Всеукраїнського інтернет-турніру з природничих дисциплін18.12.2024
Від дитячої ідеї до інтерактивного експоната: норвезька виставка «Проєкт “Фантазія”» мандрує Україною13.12.2024
Українські школярі здобули 6 нагород на Міжнародній молодіжній науковій олімпіаді (IJSO)